Bullterrierträff

idag var det bulleträff i slottskogen. Det var jättetrevligt!
Jag lägger in bilder på det imorgon, här kommer en annan bild!



myser med lillasyster Elina

Klipp klipp

Nu åker dom, kulorna alltså! Tråkigt men sant!
Harry mår inte bra av att vara okastrerad och vi orkar inte med det! Det ska väl vara kul att ha hund?
Just nu kan Harry knappt vara lös hemma hos oss utan att springa omkring och pipa och jucka mm.

Vi hoppas på ett gott resultat!



Här är mitt nya klipp, från Netto



En lyckligt ovetande Harry

Äntligen update

ja denna sidan vilar lite eftersom jag skriver mest på www.sandraochanders.webblogg.se... Med barn, studier, hund och katter räcker inte alltid tiden till tyvärr!
Å stackars Harry får lida... När jag är hemma själv med Elina och Harry som jag har varit nu när Anders är i Monza blir det inte så mycket uppmärksamhet som han borde behöva.
Han har även förstått att jag inte kan korrigera honom lika bra när jag kör barnvagn heller, så han gör lite som han vill när vi är ute och går. grrrr

Igår fick han komma hem till Anders mamma som gärna passade honom. Där blir han bortskämd upp till öronen med en hel ring falukorv på mindre än ett dygn..ehm tur att han inte har lätt för att gå upp i vikt, snarare tvärt om!



Harry får ögon"godiset" borttaget av pappa