Äntligen update

ja denna sidan vilar lite eftersom jag skriver mest på www.sandraochanders.webblogg.se... Med barn, studier, hund och katter räcker inte alltid tiden till tyvärr!
Å stackars Harry får lida... När jag är hemma själv med Elina och Harry som jag har varit nu när Anders är i Monza blir det inte så mycket uppmärksamhet som han borde behöva.
Han har även förstått att jag inte kan korrigera honom lika bra när jag kör barnvagn heller, så han gör lite som han vill när vi är ute och går. grrrr

Igår fick han komma hem till Anders mamma som gärna passade honom. Där blir han bortskämd upp till öronen med en hel ring falukorv på mindre än ett dygn..ehm tur att han inte har lätt för att gå upp i vikt, snarare tvärt om!



Harry får ögon"godiset" borttaget av pappa

Kommentarer
Postat av: SagaBaga & Mia

hej fina Harry med fam!

Dom vill ju anordna en träff i stan den 27:e, så jag vet inte vilken vi går på.

Desutom skall vi ut dagen innan så vi får se, men JAG (Mia) är sugen och gå iallafall ;-)

Kankse kan få skjuts av Anna-Lena ;-)

Hoppas allt är väl med er! Vi kan väl höras innan.

KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback